Nyhed: Ring gratis fra Mobilen!

tirsdag den 17. november 2009

Iqmedier.dk

Jeg har også allerede fået svar fra Iqmedier.dk

De leverer også virkelig god og hurtig kundservice.

Jeg er allerede blevet godkendt, og jeg har fået sat nogle bannere op.

Lige nu er der 159 kampagner at vælge imellem. Og de har mange forskellige catagorier.
Så også Jer, det har en hjemmeside/blog med et meget specifik emne feks. tatovering. spørgeskemaer,rejser,
nemt kan finde en kampagne ,der passer 100% til Jeres side og målgruppe.

Betalingen finder sted automatisk ca. 45 dage efter den respons, som kampagnen har resulteret i.
Eks. hvis du har optjen 100 kr. per 30. juni, så vil du få dem udbetalt den 15. august.

Så hvis du ikke har eget domæne, så er Iqmedier.dk lige stedet for dig, der vil tjene gode penge på din side.

Bliv partner hos iqmedier.dk

2 kommentarer:

  1. Hej Jette. Kan du ikke prøve at skrive noget mere om hvad dette er. Jeg har prøvet at kigge på deres hjemmeside men er ikke helt sikker på hvad det er. Jeg har hjemmesider som dig, alene som blogs, hvor jeg ønsker at få trafik ind på disse, således de kan klikke på mine reklamer via google adsense. Sådan som jeg forstå dette er det blot nogle flere reklarmer jeg kan få ind på mine blogs eller..?

    SvarSlet
  2. Hej Andreas
    Jo, det er blot flere reklamer, du kan få sat på din blog.
    Forskellen er, at på Iqmedier.dk kan du selv vælge hvilke produkter, du vil reklamere med, det kan vi ikke ved Google Adsense.
    99% af kampagnerne bliver betalt enten per lead eller per salg.
    Hvis du melder dig ind, kan du læse om topkampagner og de nyeste kampagner. Og du får selvfølgelig også mails fra Iqmedier.dk

    SvarSlet