Nyhed: Ring gratis fra Mobilen!

mandag den 30. november 2009

Tjen penge på Partner-ads

Jeg fik allerede svar fra dem en halv time efter jeg havde skrevet til dem. Det kalder jeg god kundeservice!
Jeg har tilmeldt mine blogs til Partner-ads nu.

Partner-ads er det danske affiliatenetværk med det største antal affiliate programmer. Der er ca.250 at vælge imellem,og de er fordelt på mange forskellige kategorier. Det er sjældent at et website bliver afvist af annoncøren.

De har også noget, der er virkeligt smart!
Det er bannerrotation: Med en bannerrotation kan du vise flere bannere på samme plads på dit website, dvs. at bannerrotationen skifter mellem de bannere du indsætter i den og du kan selv bestemme hvor meget et banner skal vises i.f.t. til andre bannere ved at indtaste en procentsats. Det du skal give den et navn, skive højde og bredde på bannerstørrelsen du ønsker at bruge.Og du kan oprette flere bannerrotationer.

De giver en opstartsbonus på 10 kr.


Mindste udbetaling er 150 kr. eksklusiv moms via klik, leads og salg. Udbetalingen får du første hverdag i hver måned.

Tjen penge på dit website med Partner-ads

Ingen kommentarer:

Send en kommentar