Nyhed: Ring gratis fra Mobilen!

søndag den 1. november 2009

Mine blogs er blevet kategoriseret hos google

Der går ca. 14 dage før ens blog/hjemmeside er blevet kategoriseret hos google.
For at  få dem kategoriseret hos google, skal du tilmelde dem i Google Webmasterværktøjer.

Det gør du ved at klikke på " Tilføj et websted" og følger instruktioner. Den HTML-kode du får,skal du kopier og indsætte på bloggen/hjemmesiden.

Her på Blooger.com skal du gå inde under "Layout",klikke på "Rediger Html", indsætte koden og gem.

Så skal du gå tilbage til Google Webmasterværktøjer og tryk på "Bekræft".


Det eneste du skal gøre nu, er at vente på dine sider bliver kategoriseret.

6 kommentarer:

  1. Hej Jette

    Det er nogle gode guides, du skriver!
    Må jeg spørge om du har tjent noget?

    vh. Thomas

    SvarSlet
  2. Hej Thomas
    Tak!

    Det er lige begyndt at komme lidt ind. ;)

    Mvh. Jette

    SvarSlet
  3. Hej Jette,

    Jeg har selv haft en blog i de senest ca. 6-7 mdr. Du er velkommen til at kigge her:

    http://chocolateintelligence.blogspot.com

    Jeg har ca. 300-400 besøgende pr. måned. Jeg er dog "aldrig nået til" at finde ud af hvordan man indsætter ovennævnte HTML kode.
    Spørgsmål: Du har ikke en lidt mere detaljeret forklaring på hvordan man gør?

    Jeg har tjent ca. 150 dkr på ca. 3600 besøg på min blog. Så det er selvklart at jeg ikke gør det for pengens skyld!! :>)

    Håber at høre fra dig.

    Mvh
    Chocolate Inelligence

    SvarSlet
  4. Hej Chocolate Inelligence
    Jeg kan desværre ikke vise dig det her på bloggen, da blogger.com ikke tilader, at jeg skriver HTML koder og Metattag her.
    Men du er velkommen til at kontante mig per email.

    Det er god og interesant blog, du har.

    Mv. Jette :)

    SvarSlet
  5. Hej Jette,
    Tusind tak for hjælpen. Nu er mine blogs kategoriseret.

    Mvh
    Chcolateintelligence

    SvarSlet
  6. Hej Chcolateintelligence

    Selv tak! :)

    Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe dig.

    Mvh. Jette :)

    SvarSlet